رابطه بین کیفیت برنامه درسی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان: بررسی نقش میانجی خودکارآمدی روانشناختی

عبدالناصر جوان مجرد؛ علی اکبر شیخی فینی؛ حسین زینلی پور؛ عباس ابوالقاسمی

دوره 27، شماره 2 ، آبان 1399، ، صفحه 155-170

https://doi.org/10.22055/psy.2020.31966.2463

چکیده
  مطالعه حاضر با هدف بررسی رابطه بین کیفیت برنامه درسی و اشتیاق تحصیلی با نقش میانجی خودکارآمدی روانشناختی دانشجویان انجام شد. روش پژوهش، روش توصیفی از نوع همبستگی بود. برای اجرای پژوهش، تعداد 600 نفر از دانشجویان دانشگاه گیلان با روش نمونه‌گیری خوشه‌ای چند مرحله‌ای انتخاب شدند. سپس، آنها مقیاس‌های کیفیت برنامه درسی، اشتیاق تحصیلی ...  بیشتر