دوره 31 (1403)
دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
بررسی‌ روابط‌ ساده‌ و چندگانه‌ ترس‌ از موفقیت‌، عزت‌ نفس‌، کمال‌گرایی‌ و ترس‌ از ارزیابی‌ منفی‌ با نشانگان‌ وانمودگرایی‌ در دانشجویان‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز

مهناز مهرابی‌زاده‌ هنرمند؛ سودابه‌ بساک‌نژاد؛ منیجه شهنی‌ ییلاق‌؛ حسین‌ شکرکن‌؛ جمال‌ حقیقی‌

دوره 12، شماره 3 ، آذر 1384، ، صفحه 1-24

https://doi.org/10.22055/psy.2005.16353

چکیده
  < p class="a" dir="RTL">این‌ پژوهش‌ به‌ منظور بررسی‌ روابط‌ ساده‌ و چندگانه‌ ترس‌ از موفقیت‌، عزت‌ نفس‌، کمال‌گرایی‌ و ترس‌ از ارزیابی‌ منفی‌ با نشانگان‌ وانمودگرایی‌ در دانشجویان‌ تحصیلات‌ تکمیلی‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز انجام‌ شده‌ است‌. نمونه‌ اصلی‌ این‌ تحقیق‌ شامل‌ 300 دانشجوی‌ دختر و پسر تحصیلات‌ تکمیلی‌ دانشگاه‌ ...  بیشتر

بررسی‌ و مقایسه‌ انواع‌ هویت‌ در ابعاد اعتقادی‌ و روابط‌ بین‌ فردی‌ در دانشجویان‌ دختر و پسر دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز

حسین‌ شکرکن؛ بهمن‌ نجاریان؛ مرتضی‌ امیدیان؛ جمال‌ حقیقی‌

دوره 8، شماره 1 ، تیر 1380، ، صفحه 73-98

https://doi.org/10.22055/psy.2001.16467

چکیده
     پژوهش‌ حاضر به‌ منظور بررسی‌ وضعیت‌ هویت‌ از نظر نحوه توزیع‌ افراد در چهار حالت‌ هویت‌ سردرگم‌، زودهنگام‌، مهلت‌خواه‌ و کسب‌ شده‌ در دانشجویان‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز طراحی‌ و اجرا شد. فرضیه اصلی‌ این‌ پژوهش‌ یعنی‌ تفاوت‌ معنی‌دار در فراوانی‌ چهار نوع‌ هویت‌ ذکر شده‌ در کل‌ نمونه‌ و دانشجویان‌ دختر و ...  بیشتر

رابـطه‌ سرسختی‌ و مؤلفه‌های‌ آن‌ با سلامت‌ روانی‌ در دانشجویان‌ پسر دوره کارشناسی‌ دانشگاه‌

جمال‌ حقیقی‌؛ یوسفعلی‌ عطاری؛ سیدعلی‌ سینا رحیمی؛ لیلا سلیمانی‌نیا

دوره 6، شماره 2 ، دی 1378، ، صفحه 1-18

https://doi.org/10.22055/psy.1996.16493

چکیده
     در این‌ پژوهش‌، رابطه سرسختی‌ و مؤلفه‌های‌ سه‌ گانه‌ آن‌ با سلامت‌ روانی‌ در دانشجویان‌ پسر دوره‌های‌ کارشناسی‌دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز مورد بررسی‌ قرار گرفت‌. در این‌ تحقیق‌، مؤلفه‌های‌ سرسختی‌- تعهد، کنترل‌ و مبارزه‌ جویی‌- به‌ عنوان‌ متغیرهای‌ پیش‌بین‌ یا مستقل‌ و سلامت‌ روانی‌ به‌ عنوان‌ متغیر ...  بیشتر

مقایسه چهار گروه‌ از دانش‌آموزان‌ مقاطع‌ مختلف‌ تحصیلی‌ آموزشگاهها و دانشجویان‌ مراکز تربیت‌ معلم‌ اهواز از لحاظ‌ قضاوت‌ اخلاقی‌

جمشید کمایی‌؛ جمال‌ حقیقی‌؛ حسین‌ شکرکن

دوره 4، شماره 2 ، دی 1376، ، صفحه 44-62

https://doi.org/10.22055/psy.1997.16503

چکیده
     در پژوهش‌ حاضر، 480 آزمودنی‌ از چهار گروه‌ متفاوت‌ تحصیلی‌ - پایه‌های‌ پنجم‌ دبستان‌، سوم‌ راهنمایی‌، سوم‌ دبیرستان‌ و مراکز تربیت‌ معلم‌ - شرکت‌ داشته‌اند. هدف‌ عمده پژوهش‌، مقایسه این‌ 4 گروه‌ آزمودنی‌ از لحاظ‌ مراحل‌ مختلف‌ قضاوت‌ اخلاقی‌ بوده‌ است‌. فرضیه‌های‌ تحقیق‌ به‌ طور کلی‌ بیانگر این‌ بودند ...  بیشتر