تاثیر مداخله آموزشی هوش مثبت بر توانمندی‌های منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی

اکرم شاطردلال یزدی؛ ابوطالب سعادتی؛ حسن اسدزاده؛ خدیجه ابوالمعالی الحسینی

دوره 29، شماره 1 ، تیر 1401، ، صفحه 79-96

https://doi.org/10.22055/psy.2022.38108.2724

چکیده
  پژوهش حاضر با هدف تعیین تاثیر بسته آموزشی هوش مثبت در ارتقای توانمندی‌های منشی و معنای زندگی معلمان دوره ابتدایی انجام شد. طرح پژوهش حاضر نیمه‌آزمایشی با دو گروه آموزش هوش مثبت و کنترل است که بر اساس هدف کاربردی است. حجم نمونه شامل شامل 44 معلم دوره ابتدایی بود که به شیوه نمونه‌گیری ملاکی انتخاب و به طور تصادفی به دو گروه آموزش هوش ...  بیشتر