الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی برای مواجهه با موقعیت های نوظهور بر اساس نظریه داده بنیاد

احمد زندوانیان؛ سمیه ذوالفقاری؛ حمیده همتی؛ شهرام طالبی

دوره 27، شماره 2 ، آبان 1399، ، صفحه 1-24

https://doi.org/10.22055/psy.2020.32982.2517

چکیده
  هدف پژوهش حاضر تدوین الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی در مواجهه دانشجویان با موقعیت نامعین بر اساس نظریات اسکاردامالیا، برایتر و استال بود. چهل دانشجوی مهندسی مکانیک ( در قالب هشت تیم پنج نفره) به‌صورت داوطلبانه در مسابقه‌ غلبه بر زمان که توسط اساتید گروه مهندسی مکانیک دانشگاه یزد طراحی شده بود شرکت کردند. دانشجویان در روز مسابقه با ...  بیشتر