اثر بخشی آموزش تاب آوری به روش پنسیلوانیا بر علایم اهمال کاری و اضطراب نوجوانان تیزهوش کمال گرا

راضیه خواصی؛ محسن سعیدمنش؛ مهدیه عزیزی

مقالات آماده انتشار، پذیرفته شده، انتشار آنلاین از تاریخ 14 تیر 1401

https://doi.org/10.22055/psy.2022.39927.2783

چکیده
  چکیدهدر این پژوهش به بررسی تاثیر برنامه درمانی تاب آوری پنسیلوانیا بر اهمال کاری و مولفه های اضطراب در نوجوانان تیز هوش کمال گرا شهرستان دزفول پرداخته شد. روش پژوهش آزمایشی، و در قالب طرح پژوهشی پیش آزمون پس آزمون با گروه کنترل انجام شد. جامعه آماری این پژوهش شامل دختران نوجوان 12 تا 16 سال بود که به فراخوان پاسخ مثبت داده بودند. به کلینیک ...  بیشتر