ا

  • ابوالقاسمی، عباس بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

  • احمدبیگی، نسرین نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]

  • ارشدی، نسرین بررسی استرس‌زاهای شغلی و ویژگی‌های شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز علایم روان‌تنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]

  • ارشدی، نسرین طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

  • امین یزدی، سیدامیر طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

ب

  • بابامیری، محمد بررسی استرس‌زاهای شغلی و ویژگی‌های شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز علایم روان‌تنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]

  • بساک نژاد، سودابه اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • بشلیده، کیومرث بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • بشلیده، کیومرث بررسی استرس‌زاهای شغلی و ویژگی‌های شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز علایم روان‌تنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]

  • بشلیده، کیومرث طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

  • بشلیده، کیومرث بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزت‌نفس و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان پایه‌های پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]

  • بهروزی، ناصر اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریه‌ی ذهن و کمک‏طلبی دانش‏آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی‏های یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]

  • بهروزی، ناصر بـررسی رابطه علّی بین خوش‌بینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجی‌گری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]

  • بیرامی، منصور اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه‌ی فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای حافظه‌ی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]

  • بیرامی، منصور پیش‌بینی احساس غربت بر اساس سبک‌های دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]

پ

  • پرواز، سهیلا نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]

ت

  • ترخان، مرتضی اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]

  • تقوایی نیا، علی آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]

ج

  • جدیدی، هوشنگ بـررسی رابطه علّی بین خوش‌بینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجی‌گری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]

  • جعفرپور رضائی، میلاد روابط ساختاری سیستم‌های مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]

  • جودزاده، مهتا بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

ح

  • حاجی یخچالی، علیرضا رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]

د

  • داودی، ایران اثر‌بخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]

  • داودی، ایران اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • داودی، ایران بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزت‌نفس و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان پایه‌های پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]

  • درزیان عزیزی، عبدالهادی بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

  • دلیر، مجتبی مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانه‌ها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

ر

  • ربیعی، مجمد هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]

  • رجب زاده، فرزانه تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]

  • رجبی، سوران بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

ز

  • زارع، حسین مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانه‌ها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

  • زارع، حسین اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]

  • زرگر، یدالله اثر‌بخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]

  • زرگر، ید اله بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزت‌نفس و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان پایه‌های پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]

س

  • سواری، کریم رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجی‌گری خودتنظیمی ‌تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]

  • سودانی، منصور اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]

ش

  • شناور، فضل الله بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • شهنی ییلاق، منیجه بـررسی رابطه علّی بین خوش‌بینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجی‌گری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]

  • شهنی ییلاق، منیجه آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]

ص

  • صادقی، احمد بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیم‌گیری مسیر شغلی دانش‌آموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]

  • صادقی، احمد هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]

ط

  • طالبیان شریف، جعفر تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]

ع

  • عابدی، محمدرضا هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]

  • عالی، شهربانو طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

  • عبدخدائی، محمدسعید طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

  • عربان، شجاع طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

  • علی پور، احمد مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانه‌ها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

  • علیپور، احمد اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]

غ

  • غنایی چمن آباد، علی طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

ف

  • فتحی آذر، اسکندر اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه‌ی فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای حافظه‌ی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]

  • فرداینی سفلی، حامد روابط ساختاری سیستم‌های مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]

  • فرزاد، ولی اله مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانه‌ها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]

ق

  • قنبری هاشم آبادی، بهرامعلی تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]

ک

  • کاراندیش، مجید اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • کارسازی، حسین روابط ساختاری سیستم‌های مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]

  • کرائی، شهلا اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]

  • کرامتی، کرامت بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزت‌نفس و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان پایه‌های پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]

  • کریمی شهابی، رقیه نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]

  • کشاورزی، سمیه پیش‌بینی احساس غربت بر اساس سبک‌های دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]

  • کلانتری، فریبا اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • کیانی، قربان اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریه‌ی ذهن و کمک‏طلبی دانش‏آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی‏های یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]

گ

  • گنجه، پریسا اثر‌بخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]

م

  • ماشینچی عباسی، نعیمه روابط ساختاری سیستم‌های مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]

  • محرری، فاطمه طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچه‌ی انسان و مقایسه‌ی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانه‌های رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آن‌ها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]

  • محمدزاده ادملایی، رجبعلی اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]

  • مرادی، ندا رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]

  • مروتی، ذکراله اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریه‌ی ذهن و کمک‏طلبی دانش‏آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی‏های یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]

  • مروتی، ذکراله رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روان‌شناختی و عملکرد تحصیلی با میانجی‌گری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]

  • مکتبی، غلامحسین اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریه‌ی ذهن و کمک‏طلبی دانش‏آموزان پسر دوره‌ی دوم ابتدایی دارای ناتوانایی‏های یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]

  • مکتبی، غلامحسین اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]

  • مکوندحسینی، شاهرخ تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]

  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز اثر‌بخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]

  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز بررسی استرس‌زاهای شغلی و ویژگی‌های شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز علایم روان‌تنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]

  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]

  • مهرابی زاده هنرمند، مهناز اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارت‌های حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]

  • میرنسب، میرمحمود اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه‌ی فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای حافظه‌ی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]

ن

  • نداف، مهدی بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

  • نریمانی، محمد بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]

  • نعامی، عبدالزهرا بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • نعامی، عبدالزهرا بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزت‌نفس و جرأت‌ورزی دانش‌آموزان پایه‌های پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]

  • نیسی، عبدالکاظم بررسی استرس‌زاهای شغلی و ویژگی‌های شخصیتی به عنوان پیش‌بین‌های بروز علایم روان‌تنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]

  • نیسی، عبدالکاظم آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]

  • نیسی، عبدالکاظم طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی به‌عنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]

و

  • واحدی، شهرام اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه‌ی فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای حافظه‌ی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]

  • ولی نژاد قناتی، یدالله اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظه‌ی فعال و عملکرد ریاضی دانش‌آموزان دارای حافظه‌ی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]

ه

  • هاشمی، تورج نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]

  • هاشمی، سیداسماعیل بررسی نقش میانجی‌گری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]

  • هاشمی، سیداسماعیل بررسی رابطه ویژگی‌های شخصیتی با رفتار مصرف‌کننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]

  • هاشمی، سیداسماعیل بـررسی رابطه علّی بین خوش‌بینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجی‌گری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]

  • هاشمی ‌نصرت آباد، تورج روابط ساختاری سیستم‌های مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانه‌های اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]