مقایسه‌ باورهای‌ خودکارآمدی‌ ریاضی‌ پسران‌ و دختران‌ دانش‌آموز سال‌ دوم‌ رشته‌های‌ ریاضی‌- فیزیک‌، علوم‌ تجربی‌ و علوم‌ انسانی‌ شهر اهواز و بررسی‌ رابطه‌ متغیرهای‌ جنسیت‌، نمره‌ قبلی‌ ریاضی‌ و هدف‌گذاری‌ تحصیلی‌ با آن‌

منیجه‌ شهنی‌ییلاق؛ غلامرضا رجبی؛ حسین‌ شکرکن؛ جمال‌ حقیقی

دوره 10، 1-2 ، دی 1382، ، صفحه 1-21

https://doi.org/10.22055/psy.2003.17667

چکیده
  هدف‌ از اجرای‌ این‌ تحقیق‌ مقایسه‌ باورهای‌ خودکارآمدی‌ ریاضی‌ دانش‌آموزان‌ پسر و دختر سال‌ دوم‌ رشته‌های‌ تحصیلی‌ ریاضی‌- فیزیک‌، علوم‌ تجربی‌ و علوم‌ انسانی‌ دبیرستانهای‌ اهواز و بررسی‌ رابطه‌ ساده‌ و چندگانه متغیرهای‌ جنسیت‌، رشته‌ تحصیلی‌، نمره‌ قبلی‌ ریاضی‌ و هدف‌گذاری‌ با آن‌ بود. شرکت‌ کنندگان‌ در این‌ ...  بیشتر