دوره 31 (1403)
دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
مقایسه‌ میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارت‌های خواندن، نوشتن و صحبت کردن در افراد با هوش‌کلامی خیلی بالا و خیلی پایین با استفاده از تصویرسازی تشدید مغناطیس کارکردی

زهره یارمحمدی؛ ابوالقاسم یعقوبی؛ خسرو رشید؛ رسول کرد نوقابی

دوره 30، شماره 2 ، مهر 1402، ، صفحه 303-314

https://doi.org/10.22055/psy.2023.42648.2947

چکیده
  هوش کلامی با حساسیت نسبت به معنی و ترتیب واژه‌ها و استفاده‌های گوناگون از زبان تعریف می‌شود. پژوهش حاضر با هدف مقایسه‌ میزان فعالیت ساختارهای مغزی مهارت خواندن، نوشتن و صحبت ‌کردن در افراد با هوش‌کلامی خیلی ‌بالا و خیلی ‌پایین انجام شد. روش پژوهش حاضر یک طرح موردی بود. از میان 45 داوطلب زن و مرد 18 سال به بالا که در سال 1399 به آزمایشگاه ...  بیشتر