دوره 31 (1403)
دوره 30 (1402)
دوره 29 (1401)
دوره 28 (1400)
دوره 27 (1399)
دوره 26 (1398)
دوره 25 (1397)
دوره 24 (1396)
دوره 23 (1395)
دوره 22 (1394)
دوره 21 (1393)
دوره 20 (1392)
دوره 19 (1391)
دوره 18 (1390)
دوره 17 (1389)
دوره 16 (1388)
دوره 15 (1387)
دوره 13 (1385)
دوره 12 (1384)
دوره 11 (1383)
دوره 10 (1382)
دوره 9 (1381)
دوره 8 (1380)
دوره 7 (1379)
دوره 6 (1378)
دوره 5 (1377)
دوره 4 (1376)
دوره 3 (1375)
دوره 2 (1374)
دوره 1 (1373)
بررسی‌ روابط‌ بین‌ موضوعی‌ و درون‌ موضوعی‌ انگیزش‌ تحصیلی‌ (خودکارآمدی‌، ارزش‌ تکلیف‌، هدفهای‌ عملکردگرا، عملکردگریز و تبحری‌) در دانش‌آموزان‌ دختر سال‌ اول‌ دبیرستان‌ شهر اهواز

منیجه‌ شهنی‌ییلاق؛ زهرا بنابی‌ مبارکی‌؛ حسین‌ شکرکن

دوره 12، شماره 3 ، آذر 1384، ، صفحه 47-76

https://doi.org/10.22055/psy.2005.16355

چکیده
     این‌ تحقیق‌ دو هدف‌ عمده‌ را دنبال‌ می‌کند که‌ عبارتند از: 1) تعیین‌ روابط‌ بین‌ موضوعی‌ سازه‌های‌ انگیزش‌ تحصیلی‌ مانند خودکارآمدی‌، ارزش‌ تکلیف‌، هدفهای‌ عملکردگرا، عملکردگریز و تبحری‌ و پی‌ بردن‌ به‌ این‌ مسأله‌ که‌ این‌ سازه‌ها در یک‌ موضوع‌ تحصیلی‌ چگونه‌ به‌ سازه‌های‌ متناظر موضوعهای‌ تحصیلی‌ دیگر ...  بیشتر

اعتباریابی‌ و مقایسه‌ انتظارات‌ خودکارآمدی‌ شغلی‌ در دانشجویان‌ پسر و دختر دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز

غلامرضا رجبی؛ یوسفعلی‌ عطاری؛ حسین شکرکن

دوره 11، شماره 1 ، تیر 1383، ، صفحه 71-100

https://doi.org/10.22055/psy.2004.16366

چکیده
  هدف‌ از اجرای‌ تحقیق‌ حاضر اعتباریابی‌ و مقایسه‌ انتظارات‌ خودکارآمدی‌ شغلی‌ در دانشجویان‌ پسر و دختر دانشگاه‌ شهید چمران‌ اهواز بود. برای‌ این‌ منظور به‌ تدوین‌ و اعتباریابی‌ مقیاس‌ راهنمای‌ انتظارات‌ خودکارآمدی‌ شغلی‌ برای‌ دانشجویان‌ دانشگاه‌ شهید چمران‌ نیز پرداخته‌ شد. نتایج‌ به‌ دست‌ آمده‌ درباره‌ پایایی‌ ...  بیشتر

بررسی‌ میزان‌ همه‌گیرشناسی‌ اضطراب‌ امتحان‌ و رابطه خود-کارآمدی‌ و جایگاه‌ مهار با آن‌ با توجه‌ به‌ متغیر هوش‌

مهناز مهرابی‌زاده‌ هنرمند؛ عباس‌ ابوالقاسمی؛ بهمن‌ نجاریان؛ حسین‌ شکرکن

دوره 7، شماره 1 ، تیر 1379، ، صفحه 55-72

https://doi.org/10.22055/psy.1999.16449

چکیده
     هدف‌ از پژوهش‌ حاضر بررسی‌ میزان‌ همه‌ گیرشناسی‌ اضطراب‌ امتحان‌ و رابطه آن‌ با خود کارآمدی‌ و جایگاه‌ مهار درونی‌ با توجه‌ به‌ کنترل‌ متغیر هوش‌ در دانش‌آموزان‌ پسر و دختر دبیرستان‌های‌ اهواز می‌باشد. نمونه مربوط‌ به‌ همه‌ گیرشناسی‌ 3109 دانش‌آموز پسر و دختر دبیرستان‌های‌ اهواز بود که‌ با روش‌ تصادفی‌ ...  بیشتر