آ
-
آموزش شناختی
اثربخشی آموزش شناختی بر عملکرد اجرایی و توجه تقسیم شده کودکان مضطرب [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 43-64]
ا
-
ابعاد معنای زندگی
سالمندی و معنای زندگی: بررسی میدانی منابع و ابعاد معنا در زنان و مردان سالمند [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
-
اتیسم
مقایسه اثربخشی ”برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده“ با ”برنامه پرنده کوچولو“ بر رضایت زناشویی زوجین دارای کودک اتیستیک [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
-
اصلاح سوگیری توجه
اثربخشی مداخله درمانی اصلاح سوگیریهای شناختی (CBM) بر ترک سیگار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 1-22]
-
اصلاح سوگیری شناختی
اثربخشی مداخله درمانی اصلاح سوگیریهای شناختی (CBM) بر ترک سیگار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 1-22]
-
افسردگی
تأثیر هیپنوتراپی مبتنی بر نیرومندسازی ایگو بر افسردگی اساسی زنان سرپرست خانوار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 63-78]
-
الگوهای ارتباط خانوادگی
آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگیهای شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجیگری باورهای معرفت شناختی در دانشآموزان پسر پایههای مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
-
انعطافپذیری شناختی
اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطافپذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]
-
انگیزش شغلی
پیشبینی تلاش شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی از طریق ابعاد انگیزش شغلی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 111-126]
-
ایگو
تأثیر هیپنوتراپی مبتنی بر نیرومندسازی ایگو بر افسردگی اساسی زنان سرپرست خانوار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 63-78]
ب
-
بازیدرمانی
مقایسه اثربخشی روش بازیدرمانی با گلدرمانی در درمان نقصتوجه کودکان دبستانی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 65-80]
-
باورهای معرفت شناختی
آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگیهای شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجیگری باورهای معرفت شناختی در دانشآموزان پسر پایههای مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
-
برنامه پرنده کوچولو
مقایسه اثربخشی ”برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده“ با ”برنامه پرنده کوچولو“ بر رضایت زناشویی زوجین دارای کودک اتیستیک [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
-
برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده
مقایسه اثربخشی ”برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده“ با ”برنامه پرنده کوچولو“ بر رضایت زناشویی زوجین دارای کودک اتیستیک [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
-
بزهکار
اثربخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر تنظیم هیجانی در نوجوانان بزهکار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 97-110]
-
بهزیستی روانی
نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
رابطه سرمایههای تحولی و پیشرفت تحصیلی: با نقش میانجی سرمایه روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 127-150]
ت
-
ترک سیگار
اثربخشی مداخله درمانی اصلاح سوگیریهای شناختی (CBM) بر ترک سیگار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 1-22]
-
تعهد هویت
کمالگرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی: اثرات واسطهای سبک هویت و تعهد هویت [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 117-136]
-
تکلیف گرایش-اجتناب
اثربخشی مداخله درمانی اصلاح سوگیریهای شناختی (CBM) بر ترک سیگار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 1-22]
-
تلاش شغلی
پیشبینی تلاش شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی از طریق ابعاد انگیزش شغلی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 111-126]
-
تنظیم هجان
اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطافپذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]
-
تنظیمهیجانی
اثربخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر تنظیم هیجانی در نوجوانان بزهکار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 97-110]
-
توجه تقسیم شده
اثربخشی آموزش شناختی بر عملکرد اجرایی و توجه تقسیم شده کودکان مضطرب [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 43-64]
ج
-
جو ایمنی
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]
خ
-
خشنودی شغلی
رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجیگر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]
-
خلاقیت
نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
-
خودتنظیمی
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]
د
-
دیابت نوع دو
اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطافپذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]
ذ
-
ذهن آگاهی
نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
ر
-
راهبردهای مطالعه
رابطه علّی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری راهبردهای مطالعه در دانشجویان [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
-
رضایت زناشویی
مقایسه اثربخشی ”برنامه درمانی اتیسم یکپارچه با خانواده“ با ”برنامه پرنده کوچولو“ بر رضایت زناشویی زوجین دارای کودک اتیستیک [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 45-62]
-
رضایت شغلی
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]
-
رفتار شهروندی سازمانی
رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجیگر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]
-
رفتارهای شهروندی
پیشبینی تلاش شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی از طریق ابعاد انگیزش شغلی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 111-126]
س
-
سازمان بهزیستی
پیشبینی تلاش شغلی و رفتارهای شهروندی سازمانی از طریق ابعاد انگیزش شغلی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 111-126]
-
سالمند
سالمندی و معنای زندگی: بررسی میدانی منابع و ابعاد معنا در زنان و مردان سالمند [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
-
سبک هویت
کمالگرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی: اثرات واسطهای سبک هویت و تعهد هویت [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 117-136]
-
سرمایه تحولی
رابطه سرمایههای تحولی و پیشرفت تحصیلی: با نقش میانجی سرمایه روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 127-150]
-
سرمایه روانشناختی
رابطه سرمایههای تحولی و پیشرفت تحصیلی: با نقش میانجی سرمایه روانشناختی [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 127-150]
ص
-
صفات شخصیتی
رابطه علّی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری راهبردهای مطالعه در دانشجویان [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
ط
-
طردشدگی در محیط کار
رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجیگر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]
ع
-
عامل hb
اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطافپذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]
-
عملکرد اجرایی
اثربخشی آموزش شناختی بر عملکرد اجرایی و توجه تقسیم شده کودکان مضطرب [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 43-64]
-
عملکرد ایمن
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]
-
عملکرد تحصیلی
رابطه علّی بین صفات شخصیتی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری راهبردهای مطالعه در دانشجویان [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 78-98]
-
عملکرد تحصیلی
نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
-
عملکرد تحصیلی
کمالگرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی: اثرات واسطهای سبک هویت و تعهد هویت [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 117-136]
-
عملکرد شغلی
رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجیگر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]
ف
-
فراتشخیص
اثربخشی درمان فراتشخیصی بر انعطافپذیری شناختی، تنظیم هیجان و عامل hb در بیماران دیابتی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 81-100]
-
فراشناخت
آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگیهای شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجیگری باورهای معرفت شناختی در دانشآموزان پسر پایههای مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
ق
-
قصد ترک شغل
رابطه طردشدگی در محیط کار با عملکرد شغلی، رفتار شهروندی سازمانی و قصد ترک شغل؛ نقش میانجیگر خشنودی شغلی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 137-160]
ک
-
کمالگرایی
کمالگرایی مثبت و منفی و عملکرد تحصیلی: اثرات واسطهای سبک هویت و تعهد هویت [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 117-136]
گ
-
گرایش به تفکرانتقادی
آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگیهای شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجیگری باورهای معرفت شناختی در دانشآموزان پسر پایههای مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
-
گلدرمانی
مقایسه اثربخشی روش بازیدرمانی با گلدرمانی در درمان نقصتوجه کودکان دبستانی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 65-80]
م
-
مشکلات روانشناختی
نقش خلاقیت، ذهن آگاهی و عملکرد تحصیلی بر بهزیستی روانی با میانجی مشکلات روان شناختی [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 101-116]
-
منابع معنای زندگی
سالمندی و معنای زندگی: بررسی میدانی منابع و ابعاد معنا در زنان و مردان سالمند [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 1-22]
-
مهارتهای مقابلهای
اثربخشی آموزش مهارتهای مقابلهای بر تنظیم هیجانی در نوجوانان بزهکار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 97-110]
و
-
وجدانی بودن
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای مهم خودتنظیمی در محیط کار [دوره 24، شماره 2، 1396، صفحه 23-42]
-
ویژگیهای شخصیتی
آزمون مدل عِلّی الگوهای ارتباط خانوادگی، فراشناخت و ویژگیهای شخصیتی با گرایش به تفکرانتقادی با میانجیگری باورهای معرفت شناختی در دانشآموزان پسر پایههای مختلف تحصیلی دبیرستانی شهر اهواز [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 23-44]
ه
-
هیپنوتراپی
تأثیر هیپنوتراپی مبتنی بر نیرومندسازی ایگو بر افسردگی اساسی زنان سرپرست خانوار [دوره 24، شماره 1، 1396، صفحه 63-78]