آ
-
آفتاب، رویا
مدل ساختاری روابط بین ویژگیهای شخصیت مرزی، دشواریهای بینفردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]
-
آهی، قاسم
مدلیابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]
ا
-
ابراهیمی قوام، صغری
مدلیابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]
-
احدی، حسن
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]
-
ارشدی، نسرین
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]
-
ارشدی، نسرین
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]
-
امیری، سهراب
ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
ب
-
بریاجی، مهدی
بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
-
بساک نژاد، سودابه
اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روانشناسی مثبتنگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 137-156]
-
بشلیده، کیومرث
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]
پ
-
پوراسمعلی، اصغر
رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]
ت
-
تقی لو، صادق
مدل ساختاری روابط بین ویژگیهای شخصیت مرزی، دشواریهای بینفردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]
خ
-
خانجانی، زینب
اثربخشی حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد نشانههای اختلال فوبی خاص [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]
د
-
درتاج، فریبرز
مدلیابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]
-
دلاور، علی
مدلیابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]
ر
-
رجب، اسدالله
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]
-
رحیمی، چنگیز
اثر درمان های شناختی –رفتاری فردی و گروهی بر کاهش میزان افسردگی و افزایش میزان بازده قلبی در بیماری کرونر قلب [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 1-22]
ش
-
شهنی ییلاق، منیجه
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]
ع
-
عابدی، محمد رضا
بررسی تأثیر حکایتدرمانی مسیر شغلی کوکران بر اهمالکاری تحصیلی دانشجویان نابینا [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 23-42]
-
عباسی، زینب
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظهی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانشآموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]
-
علیزاده، حمید
تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانشآموزان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
-
علیزاده گورادل، جابر
رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]
غ
-
غسگری، محمد
تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانشآموزان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
ق
-
قدم پور، عزت اله
الگوی ساختاری رابطهی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 95-114]
ک
-
کاظمی، مریم
تأثیر آموزش بخشش درمانی بر کنترل خشم دانشآموزان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 155-174]
-
کراسکیان، آدیس
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]
-
کربلایی محمد میگونی، احمد
مدل ساختاری روابط بین ویژگیهای شخصیت مرزی، دشواریهای بینفردی و اعتیاد به اینترنت [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 113-136]
-
کرمی، جهانگیر
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظهی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانشآموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]
گ
-
گلستانی پور، مرتضی
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]
م
-
متقی نیا، محمد رضا
الگوی ساختاری رابطهی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 95-114]
-
محمدخانی، شهرام
نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمالگرایی منفی و اهمالکاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]
-
محمدزاده ابراهیمی، علی
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]
-
محمدزاده فرهانی، اکرم
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]
-
محمدی، اسماعیل
بررسی تأثیر حکایتدرمانی مسیر شغلی کوکران بر اهمالکاری تحصیلی دانشجویان نابینا [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 23-42]
-
محمودزاده، رقیه
نقش میانجی اضطراب و اجتناب شناختی در رابطه بین کمالگرایی منفی و اهمالکاری [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 73-94]
-
محمودی، طیبه
اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روانشناسی مثبتنگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 137-156]
-
منصوری، احمد
مدلیابی رابطه بین درگیری تحصیلی والدین و پیشرفت تحصیلی دانشآموزان دبیرستانی با توجه به نقش میانجی انگیزش و درگیری تحصیلی دانشآموز [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 69-90]
-
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]
-
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
اثربخشی آموزش مدیریت خشم با رویکرد روانشناسی مثبتنگر بر راهبردهای شناختی تنظیم هیجان و نشخوار خشم در دانشجویان دختر [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 137-156]
-
مولایی، مهری
رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]
-
مومنی، خدامراد
اثربخشی آموزش راهبردهای فراشناختی و حافظهی ﻓﻌﺎل بر عملکرد خواندن (دقت، سرعت و درک مطلب)، دانشآموزان نارساخوان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 51-68]
-
میکائیلی، فرزانه
ارزیابی اضطراب حالت-صفت و دشواری در تنظیم هیجان: بر اساس ابعاد شخصیتی حساسیت به تنبیه و حساسیت به پاداش [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 115-136]
ن
-
نادری، فرح
اثربخشی درمان شناختی ـ رفتاری بر اضطراب اجتماعی و کنترل قند خون کودکان مبتلا به دیابت ملیتوس نوع یک [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 91-112]
-
نعامی، عبدالزهرا
بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
-
نعامی، عبدالزهرا
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]
-
نیسی، عبدالکاظم
طراحی و آزمون الگویی از روابط علّی صفات شخصیتی دیگرپیروی/خودپیروی و ادراک رویدادهای فشارزا با علائم افسردگی در دانشجویان [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 43-73]
-
نیلفروشان، پریسا
بررسی تأثیر حکایتدرمانی مسیر شغلی کوکران بر اهمالکاری تحصیلی دانشجویان نابینا [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 23-42]
و
-
وطنی، فاروق
اثربخشی حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد نشانههای اختلال فوبی خاص [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]
-
ویس کرمی، حسنعلی
الگوی ساختاری رابطهی جو مدرسه و خودکارآمدی جمعی با خودکارآمدی شخصی معلمان مدارس ابتدایی [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 95-114]
ه
-
هاشمی، تورج
اثربخشی حساسیتزدایی از طریق حرکات چشم و پردازش مجدد نشانههای اختلال فوبی خاص [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 1-20]
-
هاشمی، جواد
رابطه صفات تیره شخصیت و خودافشاگری اینترنتی در دانشجویان [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 157-172]
-
هاشمی، سید اسماعیل
بررسی برخی پیشایندها و پیامدهای شیفتگی به شغل در کارکنان شرکت بهره برداری نفت و گاز مارون [دوره 23، شماره 1، 1395، صفحه 137-154]
-
هاشمی، سیداسماعیل
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای معنویت سازمانی در کارکنان شرکت گروه ملی صنعتی فولاد ایران [دوره 23، شماره 2، 1395، صفحه 21-50]