آ
-
آموزش به شیوه شناختی-رفتاری
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه شناختی-رفتاری بر بهبود عملکرد خانواده زوجین ناسازگار [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 71-86]
-
آموزش مهارتهای زندگی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتاری دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنایی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
آموزش هوش هیجانی
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب اجتماعی، سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 3-26]
ا
-
احساس کنترل
بررسی رابطهی عملکرد خانواده با سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورهی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 167-188]
-
اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنایی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتاری دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنایی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
اختلال وسواس - اجبار
تأثیر مرگ آگاهی بر نیرومندی باور، اجتناب و افسردگیِ مبتلایان به اختلال وسواس – اجبار [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 87-106]
-
استعدادهای درخشان
بررسی متغیرهای شناختی، انگیزشی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز استعدادهای درخشان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 3-36]
-
اضطراب اجتماعی
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب اجتماعی، سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 3-26]
-
اضطراب کلاس زبان خارجی
رابطه بین عزت نفس و انگیزه موفقیت و اضطراب کلاس زبان خارجی با عملکرد دانشجویان در درس زبان انگلیسی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 153-166]
-
انگیزش خود پیرو و کنترل شده
بررسی تأثیر چارچوبگذاری هدف و سبک ارتباطی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهر قزوین [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 189-218]
-
انگیزه موفقیت
رابطه بین عزت نفس و انگیزه موفقیت و اضطراب کلاس زبان خارجی با عملکرد دانشجویان در درس زبان انگلیسی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 153-166]
-
انگیزههای رفتار مدنی سازمانی
رابطه عدالت سازمانی ادراک شده و انگیزههای رفتار مدنی سازمانی با رفتار مدنی سازمانی در یک سازمان صنعتی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 219-236]
-
انگیزهی پیشرفت
مقایسهی دانشجویان پسر دارای سبکهای یادگیری متفاوت از لحاظ ویژگیهای شخصیتی، انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 125-154]
ب
-
باوجدان بودن
بررسی رابطه بین مدل پنج عاملی شخصیت و خشنودی شغلی در کارکنان کارخانه تراکتور سازی تبریز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 113-128]
-
برونگرایی
بررسی رابطه بین مدل پنج عاملی شخصیت و خشنودی شغلی در کارکنان کارخانه تراکتور سازی تبریز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 113-128]
-
بزهکاری
مقایسهی هیجانخواهی، عزّتنفس، جوّ عاطفی خانواده و وضعیت اجتماعی-اقتصادی در نوجوانان پسر بزهکار و عادی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 107-124]
پ
-
پیشرفت تحصیلی
بررسی تأثیر چارچوبگذاری هدف و سبک ارتباطی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهر قزوین [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 189-218]
ت
-
تحمل ابهام
بررسی نقش برخی از متغیرهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای موفقیت و شکست مدیران در کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 129-152]
-
تعهد
بررسی رابطهی عملکرد خانواده با سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورهی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 167-188]
-
تفکر علمی
تأثیر آموزش فرآیند حل مسأله خلاق (CPS) بر تفکر علمی، خلاقیت و نوآوری در دانشحویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 37-70]
-
تیپ شخصیتی A
بررسی سیستمهای مغزی-رفتاری به عنوان پیشبینهای تیپهای شخصیتیA ،C و D [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 87-112]
-
تیپ شخصیتی C
بررسی سیستمهای مغزی-رفتاری به عنوان پیشبینهای تیپهای شخصیتیA ،C و D [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 87-112]
-
تیپ شخصیتی D
بررسی سیستمهای مغزی-رفتاری به عنوان پیشبینهای تیپهای شخصیتیA ،C و D [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 87-112]
ج
-
جوّ عاطفی خانواده
مقایسهی هیجانخواهی، عزّتنفس، جوّ عاطفی خانواده و وضعیت اجتماعی-اقتصادی در نوجوانان پسر بزهکار و عادی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 107-124]
چ
-
چارچوبگذاری هدف
بررسی تأثیر چارچوبگذاری هدف و سبک ارتباطی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهر قزوین [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 189-218]
ح
-
حل مسأله خلاق (CPS)
تأثیر آموزش فرآیند حل مسأله خلاق (CPS) بر تفکر علمی، خلاقیت و نوآوری در دانشحویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 37-70]
خ
-
خشنودی شغلی
بررسی رابطه بین مدل پنج عاملی شخصیت و خشنودی شغلی در کارکنان کارخانه تراکتور سازی تبریز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 113-128]
-
خطرپذیری
بررسی نقش برخی از متغیرهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای موفقیت و شکست مدیران در کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 129-152]
-
خلاقیت
بررسی متغیرهای شناختی، انگیزشی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز استعدادهای درخشان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 3-36]
-
خلاقیت
تأثیر آموزش فرآیند حل مسأله خلاق (CPS) بر تفکر علمی، خلاقیت و نوآوری در دانشحویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 37-70]
-
خودشکوفایی
بررسی نقش برخی از متغیرهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای موفقیت و شکست مدیران در کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 129-152]
-
خودکارآمدی
بررسی نقش برخی از متغیرهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای موفقیت و شکست مدیران در کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 129-152]
د
-
دانشآموز
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتاری دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنایی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
دانشجو
تأثیر آموزش فرآیند حل مسأله خلاق (CPS) بر تفکر علمی، خلاقیت و نوآوری در دانشحویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 37-70]
-
دلپذیر بودن و انعطافپذیری
بررسی رابطه بین مدل پنج عاملی شخصیت و خشنودی شغلی در کارکنان کارخانه تراکتور سازی تبریز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 113-128]
ر
-
راهبردهای خودتنظیمی
بررسی متغیرهای شناختی، انگیزشی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز استعدادهای درخشان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 3-36]
-
رفتار مدنی سازمانی
رابطه عدالت سازمانی ادراک شده و انگیزههای رفتار مدنی سازمانی با رفتار مدنی سازمانی در یک سازمان صنعتی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 219-236]
-
روان رنجورخویی
بررسی رابطه بین مدل پنج عاملی شخصیت و خشنودی شغلی در کارکنان کارخانه تراکتور سازی تبریز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 113-128]
ز
-
زوجین ناسازگار
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه شناختی-رفتاری بر بهبود عملکرد خانواده زوجین ناسازگار [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 71-86]
س
-
سازگاری اجتماعی
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب اجتماعی، سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 3-26]
-
سازگاری زناشویی
بررسی اثربخشی آموزش راه حل- محور به شیوهی گروهی بر سازگاری زناشویی زوجین [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 51-66]
-
سبک ارتباطی
بررسی تأثیر چارچوبگذاری هدف و سبک ارتباطی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهر قزوین [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 189-218]
-
سبکهای یادگیری
مقایسهی دانشجویان پسر دارای سبکهای یادگیری متفاوت از لحاظ ویژگیهای شخصیتی، انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 125-154]
-
سرسختی
بررسی رابطهی عملکرد خانواده با سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورهی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 167-188]
-
سیستمهای مغزی-رفتاری
بررسی سیستمهای مغزی-رفتاری به عنوان پیشبینهای تیپهای شخصیتیA ،C و D [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 87-112]
ش
-
شخصیت
بررسی متغیرهای شناختی، انگیزشی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز استعدادهای درخشان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 3-36]
ع
-
عدالت سازمانی
رابطه عدالت سازمانی ادراک شده و انگیزههای رفتار مدنی سازمانی با رفتار مدنی سازمانی در یک سازمان صنعتی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 219-236]
-
عزت نفس
بررسی نقش برخی از متغیرهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای موفقیت و شکست مدیران در کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 129-152]
-
عزت نفس
رابطه بین عزت نفس و انگیزه موفقیت و اضطراب کلاس زبان خارجی با عملکرد دانشجویان در درس زبان انگلیسی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 153-166]
-
عزّتنفس
مقایسهی هیجانخواهی، عزّتنفس، جوّ عاطفی خانواده و وضعیت اجتماعی-اقتصادی در نوجوانان پسر بزهکار و عادی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 107-124]
-
عملکرد تحصیلی
مقایسهی دانشجویان پسر دارای سبکهای یادگیری متفاوت از لحاظ ویژگیهای شخصیتی، انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 125-154]
-
عملکرد خانواده
بررسی اثربخشی آموزش به شیوه شناختی-رفتاری بر بهبود عملکرد خانواده زوجین ناسازگار [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 71-86]
-
عملکرد خانواده
بررسی رابطهی عملکرد خانواده با سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورهی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 167-188]
-
عملکرد در درس زبان خارجی
رابطه بین عزت نفس و انگیزه موفقیت و اضطراب کلاس زبان خارجی با عملکرد دانشجویان در درس زبان انگلیسی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 153-166]
م
-
مبارزهجویی
بررسی رابطهی عملکرد خانواده با سرسختی روانشناختی در دانشآموزان دورهی متوسطه شهر کرمانشاه [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 167-188]
-
مدل پنج عاملی شخصیت
بررسی رابطه بین مدل پنج عاملی شخصیت و خشنودی شغلی در کارکنان کارخانه تراکتور سازی تبریز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 113-128]
-
مرگ آگاهی
تأثیر مرگ آگاهی بر نیرومندی باور، اجتناب و افسردگیِ مبتلایان به اختلال وسواس – اجبار [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 87-106]
-
مشاورهی راه حل- محور
بررسی اثربخشی آموزش راه حل- محور به شیوهی گروهی بر سازگاری زناشویی زوجین [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 51-66]
-
مشکلات رفتاری
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتاری دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنایی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
منبع کنترل درونی
بررسی نقش برخی از متغیرهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای موفقیت و شکست مدیران در کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 129-152]
-
مهارتهای اجتماعی
تأثیر آموزش مهارتهای زندگی بر بهبود مهارتهای اجتماعی و مشکلات رفتاری دانشآموزان پسر مبتلا به اختلال رفتار مقابلهای و بیاعتنایی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 67-86]
-
مواجهه
تأثیر مرگ آگاهی بر نیرومندی باور، اجتناب و افسردگیِ مبتلایان به اختلال وسواس – اجبار [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 87-106]
ن
-
نظریه خودمختاری
بررسی تأثیر چارچوبگذاری هدف و سبک ارتباطی بر پیشرفت تحصیلی دانشآموزان پسر پایه پنجم ابتدایی شهر قزوین [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 189-218]
-
نوآوری
تأثیر آموزش فرآیند حل مسأله خلاق (CPS) بر تفکر علمی، خلاقیت و نوآوری در دانشحویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 37-70]
-
نوآوری
بررسی نقش برخی از متغیرهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای موفقیت و شکست مدیران در کارآفرینی [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 129-152]
و
-
وضعیت اجتماعی –اقتصادی
مقایسهی هیجانخواهی، عزّتنفس، جوّ عاطفی خانواده و وضعیت اجتماعی-اقتصادی در نوجوانان پسر بزهکار و عادی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 107-124]
-
ویژگیهای شخصیتی (پنج عامل بزرگ شخصیتی)
مقایسهی دانشجویان پسر دارای سبکهای یادگیری متفاوت از لحاظ ویژگیهای شخصیتی، انگیزهی پیشرفت و عملکرد تحصیلی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 125-154]
ه
-
هوش
بررسی متغیرهای شناختی، انگیزشی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز استعدادهای درخشان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 3-36]
-
هوش هیجانی
بررسی متغیرهای شناختی، انگیزشی و شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز استعدادهای درخشان در دانشجویان دانشگاه شهید چمران [دوره 16، شماره 2، 1388، صفحه 3-36]
-
هوش هیجانی
بررسی تأثیر آموزش هوش هیجانی بر اضطراب اجتماعی، سازگاری اجتماعی و هوش هیجانی دانشجویان دختر و پسر [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 3-26]
-
هیجانخواهی
مقایسهی هیجانخواهی، عزّتنفس، جوّ عاطفی خانواده و وضعیت اجتماعی-اقتصادی در نوجوانان پسر بزهکار و عادی [دوره 16، شماره 1، 1388، صفحه 107-124]