آ
-
آموزش تنظیم هیجانی
مقایسه تأثیر رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر تحمل پریشانی و اندیشه پردازی خودکشی در نوجوانان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-88]
-
آموزش سنتی
مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رایانه با آموزش به روش سنتی برعملکرد ریاضی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
-
آموزش واقعیتدرمانی
تأثیر آموزش واقعیتدرمانی بر خودمراقبتی و خودتنظیمی هیجانی مردان معلول جسمی-حرکتی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 247-264]
ا
-
ابهام نقش
آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگیهای تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]
-
اجتماعات دانش ساز
الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی برای مواجهه با موقعیت های نوظهور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
-
اختلال اوتیسم با عملکرد بالا
اثر بخشی مداخله گروهی مبتنی بر برنامه پیرز بر مشکلات رفتاری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 193-222]
-
اختلال وسواسی اجباری
تجربه هیجان خشم در افراد مبتلا به اختلال وسواسی اجباری: یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 171-192]
-
اختلال یادگیری ریاضی
مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رایانه با آموزش به روش سنتی برعملکرد ریاضی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
-
اشتیاق تحصیلی
رابطه بین کیفیت برنامه درسی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان: بررسی نقش میانجی خودکارآمدی روانشناختی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 155-170]
-
اضطراب اجتماعی
اثر بخشی مداخله گروهی مبتنی بر برنامه پیرز بر مشکلات رفتاری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 193-222]
-
اظهارات زنان و مردان برای طلاق
تبیین فرایند شکل گیری طلاق: یک پژوهش کیفی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 23-46]
-
اعتمادپذیری
آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگیهای تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]
-
اعتماد تیمی
آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگیهای تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]
-
الگوهایارتباطی خانواده
مقایسه اثر بخشی زوجدرمانی مبتنی بر بخشودگی و تصویرسازی ارتباطی هندریکس بر الگوهایارتباطی خانواده و رضایت جنسی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 113-132]
-
اندیشه پردازی خودکشی
مقایسه تأثیر رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر تحمل پریشانی و اندیشه پردازی خودکشی در نوجوانان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-88]
-
انرژی رابطهای
اثر بخشی برنامه غنی سازی رابطه بر سطح انرژی رابطهای کارکنان و جو اعتماد و احترام در شرکت گاز استان اصفهان [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 133-154]
-
اهداف پیشرفت
آزمون و طراحی الگوی رابطه علیّ شایستگی تحصیلی و خود شفقتی با ترس از شکست تحصیلی از طریق اهداف پیشرفت [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 127-150]
ب
-
بالغ
تحلیل رفتار متقابل شخصیتها بر اساس نظریهی شخصیت برن در مرزباننامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]
-
برنامه پیرز
اثر بخشی مداخله گروهی مبتنی بر برنامه پیرز بر مشکلات رفتاری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 193-222]
-
برنامه غنی سازی رابطه
اثر بخشی برنامه غنی سازی رابطه بر سطح انرژی رابطهای کارکنان و جو اعتماد و احترام در شرکت گاز استان اصفهان [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 133-154]
-
بسندگی مهارتهای شغلی
آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگیهای تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]
پ
-
پدیدارشناسی
تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موفقیت تحصیلی نابینایان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 223-246]
-
پریشانی روانشناختی
مقایسه اثربخشی «گروهدرمانی مبتنی بر شیوههای تعاملی و رواننمایشگری» بر خودآگاهی هیجانی دختران نوجوان با پریشانی روانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
-
پیامد
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای راهبردهای مقابلهای تحولخواه در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 193-210]
-
پیشایند
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای راهبردهای مقابلهای تحولخواه در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 193-210]
ت
-
تحقیق کیفی
تبیین فرایند شکل گیری طلاق: یک پژوهش کیفی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 23-46]
-
تحلیل رفتار متقابل شخصیّتها
تحلیل رفتار متقابل شخصیتها بر اساس نظریهی شخصیت برن در مرزباننامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]
-
تحمل پریشانی
مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر تحمل پریشانی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]
-
تحمل پریشانی
مقایسه تأثیر رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر تحمل پریشانی و اندیشه پردازی خودکشی در نوجوانان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-88]
-
تحول روانی- معنوی
مدل یابی رابطه تحول روانی- معنوی و حمایت اجتماعی بر شادکامی زناشویی با در نظر گرفتن نقش واسطهای تنظیم هیجانی در والدین کودکان استثنایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 91-108]
-
ترس از شکست تحصیلی
آزمون و طراحی الگوی رابطه علیّ شایستگی تحصیلی و خود شفقتی با ترس از شکست تحصیلی از طریق اهداف پیشرفت [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 127-150]
-
تصویرسازی ارتباطی هندریکس
مقایسه اثر بخشی زوجدرمانی مبتنی بر بخشودگی و تصویرسازی ارتباطی هندریکس بر الگوهایارتباطی خانواده و رضایت جنسی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 113-132]
-
تمایز یافتگی
رابطه ذهنآگاهی و تمایزیافتگی خود با ویژگیهای شخصیت مرزی از طریق نقش واسطهای ناگویی خلقی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 49-68]
-
تنظیم هیجان
اثربخشی آموزش خودتنظیمی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان نوجوانان چاق و دارای اضافهوزن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 89-110]
-
توانبخشی شناختی
مقایسه اثربخشی روش توانبخشی شناختی با روش نوروفیدبک در دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 167-192]
ج
-
جو اعتماد و احترام
اثر بخشی برنامه غنی سازی رابطه بر سطح انرژی رابطهای کارکنان و جو اعتماد و احترام در شرکت گاز استان اصفهان [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 133-154]
ح
-
حمایت اجتماعی
مدل یابی رابطه تحول روانی- معنوی و حمایت اجتماعی بر شادکامی زناشویی با در نظر گرفتن نقش واسطهای تنظیم هیجانی در والدین کودکان استثنایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 91-108]
خ
-
خشم
تجربه هیجان خشم در افراد مبتلا به اختلال وسواسی اجباری: یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 171-192]
-
خودآگاهی هیجانی
مقایسه اثربخشی «گروهدرمانی مبتنی بر شیوههای تعاملی و رواننمایشگری» بر خودآگاهی هیجانی دختران نوجوان با پریشانی روانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
-
خودتنظیمی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان نوجوانان چاق و دارای اضافهوزن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 89-110]
-
خودتنظیمی هیجانی
تأثیر آموزش واقعیتدرمانی بر خودمراقبتی و خودتنظیمی هیجانی مردان معلول جسمی-حرکتی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 247-264]
-
خودشفقتی
آزمون و طراحی الگوی رابطه علیّ شایستگی تحصیلی و خود شفقتی با ترس از شکست تحصیلی از طریق اهداف پیشرفت [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 127-150]
-
خودکارآمدی روانشناختی
رابطه بین کیفیت برنامه درسی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان: بررسی نقش میانجی خودکارآمدی روانشناختی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 155-170]
-
خودمراقبتی
تأثیر آموزش واقعیتدرمانی بر خودمراقبتی و خودتنظیمی هیجانی مردان معلول جسمی-حرکتی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 247-264]
-
خوشبینی
ارتباط شکنندگی باورهای شادی و شادمانی تجربهشده: نقش تعدیل-گر خوشبینی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 151-166]
د
-
دانشگاه یزد
الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی برای مواجهه با موقعیت های نوظهور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
-
درمان مبتنی بر کیفیت زندگی
مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر تحمل پریشانی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]
ذ
-
ذهن آگاهی
رابطه ذهنآگاهی و تمایزیافتگی خود با ویژگیهای شخصیت مرزی از طریق نقش واسطهای ناگویی خلقی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 49-68]
ر
-
راهبردهای مقابلهای تحولخواه
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای راهبردهای مقابلهای تحولخواه در کارکنان شرکت ملی حفاری ایران [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 193-210]
-
رضایت جنسی
مقایسه اثر بخشی زوجدرمانی مبتنی بر بخشودگی و تصویرسازی ارتباطی هندریکس بر الگوهایارتباطی خانواده و رضایت جنسی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 113-132]
-
رفتار درمانی دیالکتیکی
مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر تحمل پریشانی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]
-
رفتار درمانی دیالکتیکی
مقایسه تأثیر رفتار درمانی دیالکتیکی و تنظیم هیجانی بر تحمل پریشانی و اندیشه پردازی خودکشی در نوجوانان مبتلا به اختلال نارسایی توجه/ بیش فعالی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 69-88]
-
رهبری مشارکتی
آزمون و مقایسه مدل علّی اعتماد تیمی بر اساس ویژگیهای تیم، شغل و سازمان در کارکنان با اعتمادپذیری بالا و پایین [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 47-70]
-
روان تحلیل گری
مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]
-
روان رنجورخویی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]
-
رواننمایشگری
مقایسه اثربخشی «گروهدرمانی مبتنی بر شیوههای تعاملی و رواننمایشگری» بر خودآگاهی هیجانی دختران نوجوان با پریشانی روانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
ز
-
زنان روان رنجور
مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]
-
زوجدرمانی مبتنی بر بخشودگی
مقایسه اثر بخشی زوجدرمانی مبتنی بر بخشودگی و تصویرسازی ارتباطی هندریکس بر الگوهایارتباطی خانواده و رضایت جنسی در زنان مراجعه کننده به مراکز مشاوره شهر اهواز [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 113-132]
س
-
ساخت سریع دانش مشارکتی
الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی برای مواجهه با موقعیت های نوظهور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
-
سبک های حل تعارض
مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]
-
سرمایه های روانشناختی
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]
-
سندرم داون
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]
ش
-
شادکامی زناشویی و تنظیم هیجانی
مدل یابی رابطه تحول روانی- معنوی و حمایت اجتماعی بر شادکامی زناشویی با در نظر گرفتن نقش واسطهای تنظیم هیجانی در والدین کودکان استثنایی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 91-108]
-
شادمانی تجربه شده
ارتباط شکنندگی باورهای شادی و شادمانی تجربهشده: نقش تعدیل-گر خوشبینی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 151-166]
-
شایستگی تحصیلی
آزمون و طراحی الگوی رابطه علیّ شایستگی تحصیلی و خود شفقتی با ترس از شکست تحصیلی از طریق اهداف پیشرفت [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 127-150]
-
شکلگیری طلاق
تبیین فرایند شکل گیری طلاق: یک پژوهش کیفی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 23-46]
-
شکنندگی باورهای شادی
ارتباط شکنندگی باورهای شادی و شادمانی تجربهشده: نقش تعدیل-گر خوشبینی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 151-166]
-
شناخت درمانی
مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]
ع
-
عملکرد ریاضی
مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رایانه با آموزش به روش سنتی برعملکرد ریاضی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
ک
-
کارکردهای اجرایی
اثربخشی آموزش خودتنظیمی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان نوجوانان چاق و دارای اضافهوزن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 89-110]
-
کارن هورنای
مقایسه اثربخشی روان تحلیل گری کارن هورنای و شناخت درمانی بر سبک های حل تعارض زنان روان رنجور [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 211-232]
-
کاستی توجه
مقایسه اثربخشی روش توانبخشی شناختی با روش نوروفیدبک در دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 167-192]
-
کلید واژگان: آموزش مبتنی بر رایانه
مقایسه تأثیر آموزش مبتنی بر رایانه با آموزش به روش سنتی برعملکرد ریاضی دانشآموزان دارای اختلال ریاضی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 71-90]
-
کلید واژگان: درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]
-
کودک
تحلیل رفتار متقابل شخصیتها بر اساس نظریهی شخصیت برن در مرزباننامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]
-
کیفیت برنامه درسی
رابطه بین کیفیت برنامه درسی و اشتیاق تحصیلی دانشجویان: بررسی نقش میانجی خودکارآمدی روانشناختی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 155-170]
گ
-
گروهدرمانی تعاملی
مقایسه اثربخشی «گروهدرمانی مبتنی بر شیوههای تعاملی و رواننمایشگری» بر خودآگاهی هیجانی دختران نوجوان با پریشانی روانشناختی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 1-22]
-
گوشی های هوشمند
مقایسه اثربخشی آموزش فنون درمان مبتنی بر کیفیت زندگی و رفتار درمانی دیالکتیکی بر تحمل پریشانی دانشجویان دختر دارای اعتیاد به گوشی های هوشمند [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 25-48]
م
-
مادران
اثربخشی درمان مبتنی بر پذیرش و تعهد بر سرمایه های روانشناختی و روان رنجورخویی در مادران دارای فرزند سندرم داون [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 233-256]
-
مردان معلول جسمی-حرکتی
تأثیر آموزش واقعیتدرمانی بر خودمراقبتی و خودتنظیمی هیجانی مردان معلول جسمی-حرکتی [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 247-264]
-
مرزباننامه
تحلیل رفتار متقابل شخصیتها بر اساس نظریهی شخصیت برن در مرزباننامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]
-
مشکلات رفتاری
اثر بخشی مداخله گروهی مبتنی بر برنامه پیرز بر مشکلات رفتاری و اضطراب اجتماعی در نوجوانان با اختلال اوتیسم با عملکرد بالا [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 193-222]
-
موفقیت تحصیلی
تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موفقیت تحصیلی نابینایان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 223-246]
-
موقعیت نوظهور
الگوی ساخت سریع دانش مشارکتی برای مواجهه با موقعیت های نوظهور بر اساس نظریه داده بنیاد [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 1-24]
ن
-
نابینایان
تحلیل پدیدارشناسانه عوامل موفقیت تحصیلی نابینایان [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 223-246]
-
ناگویی خلقی
رابطه ذهنآگاهی و تمایزیافتگی خود با ویژگیهای شخصیت مرزی از طریق نقش واسطهای ناگویی خلقی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 49-68]
-
نظریه زمینهای
تجربه هیجان خشم در افراد مبتلا به اختلال وسواسی اجباری: یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 171-192]
-
نوجوانان چاق
اثربخشی آموزش خودتنظیمی با تعامل شاخص توده بدنی بر کنترل وزن، کارکردهای اجرایی و تنظیم هیجان نوجوانان چاق و دارای اضافهوزن [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 89-110]
-
نوروفیدبک
مقایسه اثربخشی روش توانبخشی شناختی با روش نوروفیدبک در دانش آموزان دارای اختلال کاستی توجه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 167-192]
و
-
والد
تحلیل رفتار متقابل شخصیتها بر اساس نظریهی شخصیت برن در مرزباننامه [دوره 27، شماره 1، 1399، صفحه 109-126]
-
ویژگی شخصیت مرزی
رابطه ذهنآگاهی و تمایزیافتگی خود با ویژگیهای شخصیت مرزی از طریق نقش واسطهای ناگویی خلقی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 49-68]
ه
-
هیجان
تجربه هیجان خشم در افراد مبتلا به اختلال وسواسی اجباری: یک مطالعه کیفی [دوره 27، شماره 2، 1399، صفحه 171-192]