ا
-
ابوالقاسمی، عباس
بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
-
احمدبیگی، نسرین
نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]
-
ارشدی، نسرین
بررسی استرسزاهای شغلی و ویژگیهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز علایم روانتنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
-
ارشدی، نسرین
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
-
امین یزدی، سیدامیر
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
ب
-
بابامیری، محمد
بررسی استرسزاهای شغلی و ویژگیهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز علایم روانتنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
-
بساک نژاد، سودابه
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
بشلیده، کیومرث
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
بشلیده، کیومرث
بررسی استرسزاهای شغلی و ویژگیهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز علایم روانتنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
-
بشلیده، کیومرث
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
-
بشلیده، کیومرث
بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزتنفس و جرأتورزی دانشآموزان پایههای پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]
-
بهروزی، ناصر
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریهی ذهن و کمکطلبی دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی دارای ناتواناییهای یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]
-
بهروزی، ناصر
بـررسی رابطه علّی بین خوشبینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجیگری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]
-
بیرامی، منصور
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظهی فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای حافظهی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]
-
بیرامی، منصور
پیشبینی احساس غربت بر اساس سبکهای دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]
پ
-
پرواز، سهیلا
نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]
ت
-
ترخان، مرتضی
اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
تقوایی نیا، علی
آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]
ج
-
جدیدی، هوشنگ
بـررسی رابطه علّی بین خوشبینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجیگری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]
-
جعفرپور رضائی، میلاد
روابط ساختاری سیستمهای مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]
-
جودزاده، مهتا
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
ح
-
حاجی یخچالی، علیرضا
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]
د
-
داودی، ایران
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]
-
داودی، ایران
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
داودی، ایران
بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزتنفس و جرأتورزی دانشآموزان پایههای پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]
-
درزیان عزیزی، عبدالهادی
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
-
دلیر، مجتبی
مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانهها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
ر
-
ربیعی، مجمد
هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]
-
رجب زاده، فرزانه
تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]
-
رجبی، سوران
بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
ز
-
زارع، حسین
مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانهها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
-
زارع، حسین
اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
زرگر، یدالله
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]
-
زرگر، ید اله
بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزتنفس و جرأتورزی دانشآموزان پایههای پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]
س
-
سواری، کریم
رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجیگری خودتنظیمی تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]
-
سودانی، منصور
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]
ش
-
شناور، فضل الله
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
شهنی ییلاق، منیجه
بـررسی رابطه علّی بین خوشبینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجیگری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]
-
شهنی ییلاق، منیجه
آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]
ص
-
صادقی، احمد
بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیمگیری مسیر شغلی دانشآموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]
-
صادقی، احمد
هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]
ط
-
طالبیان شریف، جعفر
تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]
ع
-
عابدی، محمدرضا
هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]
-
عالی، شهربانو
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
عبدخدائی، محمدسعید
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
عربان، شجاع
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
-
علی پور، احمد
مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانهها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
-
علیپور، احمد
اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
غ
-
غنایی چمن آباد، علی
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
ف
-
فتحی آذر، اسکندر
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظهی فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای حافظهی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]
-
فرداینی سفلی، حامد
روابط ساختاری سیستمهای مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]
-
فرزاد، ولی اله
مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانهها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
ق
-
قنبری هاشم آبادی، بهرامعلی
تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]
ک
-
کاراندیش، مجید
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
کارسازی، حسین
روابط ساختاری سیستمهای مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]
-
کرائی، شهلا
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]
-
کرامتی، کرامت
بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزتنفس و جرأتورزی دانشآموزان پایههای پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]
-
کریمی شهابی، رقیه
نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]
-
کشاورزی، سمیه
پیشبینی احساس غربت بر اساس سبکهای دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]
-
کلانتری، فریبا
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
کیانی، قربان
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریهی ذهن و کمکطلبی دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی دارای ناتواناییهای یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]
گ
-
گنجه، پریسا
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]
م
-
ماشینچی عباسی، نعیمه
روابط ساختاری سیستمهای مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]
-
محرری، فاطمه
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
محمدزاده ادملایی، رجبعلی
اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
مرادی، ندا
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]
-
مروتی، ذکراله
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریهی ذهن و کمکطلبی دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی دارای ناتواناییهای یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]
-
مروتی، ذکراله
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]
-
مکتبی، غلامحسین
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریهی ذهن و کمکطلبی دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی دارای ناتواناییهای یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]
-
مکتبی، غلامحسین
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]
-
مکوندحسینی، شاهرخ
تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]
-
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]
-
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
بررسی استرسزاهای شغلی و ویژگیهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز علایم روانتنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
-
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
مهرابی زاده هنرمند، مهناز
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]
-
میرنسب، میرمحمود
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظهی فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای حافظهی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]
ن
-
نداف، مهدی
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
-
نریمانی، محمد
بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
-
نعامی، عبدالزهرا
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
نعامی، عبدالزهرا
بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزتنفس و جرأتورزی دانشآموزان پایههای پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]
-
نیسی، عبدالکاظم
بررسی استرسزاهای شغلی و ویژگیهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز علایم روانتنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
-
نیسی، عبدالکاظم
آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]
-
نیسی، عبدالکاظم
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
و
-
واحدی، شهرام
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظهی فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای حافظهی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]
-
ولی نژاد قناتی، یدالله
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظهی فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای حافظهی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]
ه
-
هاشمی، تورج
نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]
-
هاشمی، سیداسماعیل
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
هاشمی، سیداسماعیل
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
-
هاشمی، سیداسماعیل
بـررسی رابطه علّی بین خوشبینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجیگری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]
-
هاشمی نصرت آباد، تورج
روابط ساختاری سیستمهای مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]