آ
-
آموزش صمیمیت
تأثیر آموزش صمیمیت بر افزایش صمیمیت ارتباطی زوجین [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 53-68]
ا
-
اجتناب از شکست
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
ارزشگذاری
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
اسکیزوفرنی
مقایسه بازشناسی بیان چهرهای هیجان و پردازش شناختی در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و افراد بهنجار [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 143-164]
-
اضطراب
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
اضطراب ریاضی
نقش خودکارآمدی ریاضی، جهتگیریهای هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 187-212]
-
اعتباریابی
اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]
-
الکسی تایمی
مقایسه کمالگرایی، الکسی تایمی و سلامت روان در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر با افراد سالم [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 213-234]
-
انگارهی ذهنی از خدا
رابطه انگاره ذهنی از خدا با روانپریشی و جسمیسازی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 19-34]
-
انگیزش تحصیلی
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
ب
-
بازبودن
بررسی ارتباط میان ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]
-
بازشناسی بیان چهرهای هیجان
مقایسه بازشناسی بیان چهرهای هیجان و پردازش شناختی در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و افراد بهنجار [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 143-164]
-
بخشش
رابطه بخشش و بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی عواطف در دانشجویان دانشگاه [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 52-33]
-
برنامهریزی
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
برونگرایی
بررسی ارتباط میان ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]
-
بهزیستی روانشناختی
رابطه بخشش و بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی عواطف در دانشجویان دانشگاه [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 52-33]
-
بیاعتمادی بین فردی
رابطه بین مشارکت در تصمیمگیری با تنش شغلی با توجه به نقش میانجی عدالت رویهای و بیاعتمادی بین فردی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
پ
-
پایایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس رجحانهای زود/دیر خوابیدن در بین کارکنان دانشگاه شهید چمران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-80]
-
پایداری
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
پردازش شناختی
مقایسه بازشناسی بیان چهرهای هیجان و پردازش شناختی در بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی و افراد بهنجار [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 143-164]
ت
-
تبحرگرایی
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
تحلیل عامل اکتشافی
اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]
-
تحلیل عامل تاییدی
اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]
-
تمرین هوازی
بررسی تأثیر هشت هفته تمرین هوازی بر میزان سلامت روان دانشجویان پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 121-142]
-
تنش شغلی
رابطه بین مشارکت در تصمیمگیری با تنش شغلی با توجه به نقش میانجی عدالت رویهای و بیاعتمادی بین فردی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
-
توافقپذیری
بررسی ارتباط میان ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]
ج
-
جسمیسازی
رابطه انگاره ذهنی از خدا با روانپریشی و جسمیسازی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 19-34]
-
جهتگیری هدفی
نقش خودکارآمدی ریاضی، جهتگیریهای هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 187-212]
ح
-
حادثه دیدگی
بررسی متغیرهای شخصیتی و سازمانی به عنوان پیشبینهای سوانح ترافیکی در رانندگان اتوبوسهای شهری در سازمان اتوبوسرانی شهر تهران [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 69-88]
-
حمایت سرپرست
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]
خ
-
خانواده
سنخ شناسی فرزندپروری خانواده (ترکیب سبک فرزندپروری پدر و مادر) و تأثیرآن بر سبکهای یادگیری نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 119-140]
-
خستگی مزمن
رابطه رویدادهای استرسزای زندگی، کیفیت خواب و خشنودی شغلی با خستگی مزمن در کارکنان یک شرکت صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 81-98]
-
خشنودی شغلی
رابطه رویدادهای استرسزای زندگی، کیفیت خواب و خشنودی شغلی با خستگی مزمن در کارکنان یک شرکت صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 81-98]
-
خصوصیات روانسنجی و بانک صادرات
ویژگیهای روان سنجی پرسشنامههای سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 1-18]
-
خوداثربخشی
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
خودکارآمدی ریاضی
نقش خودکارآمدی ریاضی، جهتگیریهای هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 187-212]
-
خودناتوان سازی
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
خوشبینی
افزایش رشد پس از سانحه در طی زمان و رابطهی آن با سبکهای مقابلهای و خوشبینی در افراد مبتلا به HIV مثبت [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 165-186]
د
-
دانشآموزان
مقایسهی هوش هیجانی و مؤلفههای آن در دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 103-118]
-
دانشجویان
اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]
-
دانشجویان
بررسی تأثیر هشت هفته تمرین هوازی بر میزان سلامت روان دانشجویان پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 121-142]
ر
-
رشد پس از سانحه
افزایش رشد پس از سانحه در طی زمان و رابطهی آن با سبکهای مقابلهای و خوشبینی در افراد مبتلا به HIV مثبت [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 165-186]
-
رضایت شغلی
ویژگیهای روان سنجی پرسشنامههای سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 1-18]
-
رضایت مشتری
ویژگیهای روان سنجی پرسشنامههای سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 1-18]
-
روانپریشی
رابطه انگاره ذهنی از خدا با روانپریشی و جسمیسازی در دانشجویان [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 19-34]
-
روان رنجورخویی
بررسی ارتباط میان ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]
-
روایی
ویژگیهای روانسنجی مقیاس رجحانهای زود/دیر خوابیدن در بین کارکنان دانشگاه شهید چمران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-80]
-
رویدادهای استرسزای زندگی
رابطه رویدادهای استرسزای زندگی، کیفیت خواب و خشنودی شغلی با خستگی مزمن در کارکنان یک شرکت صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 81-98]
ز
-
زوجین
تأثیر آموزش صمیمیت بر افزایش صمیمیت ارتباطی زوجین [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 53-68]
س
-
سبکهای مقابلهای
افزایش رشد پس از سانحه در طی زمان و رابطهی آن با سبکهای مقابلهای و خوشبینی در افراد مبتلا به HIV مثبت [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 165-186]
-
سبک یادگیری
سنخ شناسی فرزندپروری خانواده (ترکیب سبک فرزندپروری پدر و مادر) و تأثیرآن بر سبکهای یادگیری نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 119-140]
-
سلامت روان
بررسی تأثیر هشت هفته تمرین هوازی بر میزان سلامت روان دانشجویان پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 121-142]
-
سلامت روان
مقایسه کمالگرایی، الکسی تایمی و سلامت روان در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر با افراد سالم [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 213-234]
-
سنخ شناسی فرزندپروری
سنخ شناسی فرزندپروری خانواده (ترکیب سبک فرزندپروری پدر و مادر) و تأثیرآن بر سبکهای یادگیری نوجوانان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 119-140]
-
سندرم روده تحریکپذیر
مقایسه کمالگرایی، الکسی تایمی و سلامت روان در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر با افراد سالم [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 213-234]
ص
-
صمیمیت ارتباطی
تأثیر آموزش صمیمیت بر افزایش صمیمیت ارتباطی زوجین [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 53-68]
ع
-
عاطفهی مثبت و عاطفهی منفی
رابطه بخشش و بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی عواطف در دانشجویان دانشگاه [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 52-33]
-
عدالت رویهای
رابطه بین مشارکت در تصمیمگیری با تنش شغلی با توجه به نقش میانجی عدالت رویهای و بیاعتمادی بین فردی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
-
عدم التزام تحصیلی
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
عملکرد تحصیلی
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
عملکرد ریاضی
نقش خودکارآمدی ریاضی، جهتگیریهای هدفی و اضطراب ریاضی بر عملکرد ریاضی دانشآموزان سال دوم متوسطه (رشته ریاضی) شهر تهران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 187-212]
ف
-
فرسودگی تحصیلی
بررسی ارتباط میان ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]
ق
-
قصد ترک شغل و نگرشهای شغلی
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]
ک
-
کارکنان بانک
ویژگیهای روان سنجی پرسشنامههای سنجش رضایت شغلی کارکنان و رضایت مشتریان بانک صادرات ایران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 1-18]
-
کمالگرایی
مقایسه کمالگرایی، الکسی تایمی و سلامت روان در بیماران مبتلا به سندرم روده تحریکپذیر با افراد سالم [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 213-234]
-
کنترل نامطمئن
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
کیفیت خواب
رابطه رویدادهای استرسزای زندگی، کیفیت خواب و خشنودی شغلی با خستگی مزمن در کارکنان یک شرکت صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 81-98]
م
-
مدیریت تکلیف
تأثیر آموزش انگیزش تحصیلی بر ابعاد شناختی-انطباقی/غیرانطباقی، رفتاری-انطباقی/غیرانطباقی انگیزش و عملکرد تحصیلی دانشآموزان سال دوم دبیرستانهای پسرانه شهر بوشهر [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 1-32]
-
مشارکت در تصمیمگیری
رابطه بین مشارکت در تصمیمگیری با تنش شغلی با توجه به نقش میانجی عدالت رویهای و بیاعتمادی بین فردی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 99-120]
-
مقیاس رجحانهای زود/ دیر خوابیدن
ویژگیهای روانسنجی مقیاس رجحانهای زود/دیر خوابیدن در بین کارکنان دانشگاه شهید چمران [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 63-80]
-
مهارت سیاسی
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]
-
موفقیت کارراهه ذهنی
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]
-
میانجیگر
رابطه بخشش و بهزیستی روانشناختی با توجه به نقش میانجی عواطف در دانشجویان دانشگاه [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 52-33]
و
-
وجدانی بودن
بررسی ارتباط میان ویژگیهای شخصیتی با فرسودگی تحصیلی در دانشآموزان مقطع دبیرستان شهر اهواز [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 89-102]
-
ویژگیهای شخصیتی
طراحی و آزمون الگویی از پیشایندها و پیامدهای موفقیت کارراهه ذهنی در یک سازمان صنعتی [دوره 17، شماره 2، 1389، صفحه 35-62]
-
ویژگیهای شخصیتی و متغیرهای سازمانی
بررسی متغیرهای شخصیتی و سازمانی به عنوان پیشبینهای سوانح ترافیکی در رانندگان اتوبوسهای شهری در سازمان اتوبوسرانی شهر تهران [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 69-88]
ه
-
هوش
اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]
-
هوش معنوی
اعتباریابی مقیاس هوش معنوی کینگ (SISRI-24) در دانشجویان دانشگاه اصفهان [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 141-164]
-
هوش هیجانی
مقایسهی هوش هیجانی و مؤلفههای آن در دانشآموزان نابینا و بینا [دوره 17، شماره 1، 1389، صفحه 103-118]