آ
-
آموزش هوش هیجانی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریهی ذهن و کمکطلبی دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی دارای ناتواناییهای یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]
ا
-
اجرا کنندهی مرکزی
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظهی فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای حافظهی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]
-
احساس غربت
پیشبینی احساس غربت بر اساس سبکهای دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]
-
اختلال اضطراب فراگیر
روابط ساختاری سیستمهای مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]
-
اختلال طیف اوتیسم
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
اختلال وسواس- بیاختیاریA
مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانهها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
-
ادراک ریسک
اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
ارتباط با همسالان
پیشبینی احساس غربت بر اساس سبکهای دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]
-
استرس خانوادگی
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
استرس شغلی
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
استرس شغلی
بررسی استرسزاهای شغلی و ویژگیهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز علایم روانتنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
-
اضافه وزن
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
اضطراب اجتماعی
نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]
-
اضطراب اجتماعی
تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]
-
اضطراب امتحان
بـررسی رابطه علّی بین خوشبینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجیگری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]
ب
-
بازی درمانی فلورتایم
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
برنامه رانندگی ایمن
اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
برند
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
-
بهزیستی ذهنی
آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]
-
بهزیستی سازمانی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
-
بیوفیدبک تتا و دلتا
بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
ت
-
تحول هیجانی- کارکردی
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
تصویر بدن
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
تعارض خانواده- کار
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
تعارض کار- خانواده
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
تعامل دانشجو- استاد
رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجیگری خودتنظیمی تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]
-
تعامل دانشجو- دانشجو
رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجیگری خودتنظیمی تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]
-
تعامل دانشجو- محتوا
رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجیگری خودتنظیمی تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]
-
تعدیل سوگیری شناختی تفسیر
مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانهها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
-
تنیدگی تحصیلی
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]
-
تنیدگی تحصیلی ادراک شده
آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]
-
توجه
بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
ج
-
جو اخلاقی سازمانی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
ح
-
حافظهی فعال
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظهی فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای حافظهی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]
-
حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی
آزمایش و مقایسه مدل رابطه علّی بین تنیدگی تحصیلی ادراک شده و بهزیستی ذهنی با میانجیگری حمایت اجتماعی ادراک شده و باورهای خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دختر و پسر دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 43-74]
-
حمایت خانوادگی ادراک شده
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
حمایت خانواده
بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیمگیری مسیر شغلی دانشآموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]
-
حمایت سازمانی ادراک شده
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
خ
-
خشنودی خانوادگی
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
خشنودی شغلی
بررسی نقش میانجیگری تعارض کار- خانواده در رابطه بین استرس و حمایت اجتماعی با خشنودی شغلی و خشنودی خانوادگی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 111-132]
-
خود تنظیمی تحصیلی
رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجیگری خودتنظیمی تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]
-
خودکارآمدی
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]
-
خودکارآمدی تحصیلی
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]
-
خودکارآمدی تصمیمگیری مسیر شغلی
بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیمگیری مسیر شغلی دانشآموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]
-
خودکارآمدی مسیر شغلی
بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیمگیری مسیر شغلی دانشآموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]
-
خودکارآمدی وزن
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
خوشبینی
بـررسی رابطه علّی بین خوشبینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجیگری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]
د
-
دانشآموزان
بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیمگیری مسیر شغلی دانشآموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]
-
دانشجویان
تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]
-
درمان ترکیبی خانواده- محور
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
درمان شناختی رفتاری گروهی
مقایسه اثربخشی درمان تعدیل سوگیری شناختی تفسیر و ترکیب آن با درمان شناختی رفتاری گروهی در کاهش شدت نشانهها، باورها و رفتارهای وسواسی [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 1-24]
-
دشواری در تنظیم هیجان
روابط ساختاری سیستمهای مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]
-
دوسوگرا)
پیشبینی احساس غربت بر اساس سبکهای دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]
ر
-
رانندگان موتور سیکلت
اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
راهبرد آموزی
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظهی فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای حافظهی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]
-
راهبردهای مقابله صفتی امتحان و راهبردهای مقابله حالتی امتحان
بـررسی رابطه علّی بین خوشبینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجیگری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]
-
رضایت تحصیلی
رابطه علّی تعاملات آموزشی با رضایت تحصیلی از طریق میانجیگری خودتنظیمی تحصیلی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 171-188]
-
رهبری خدمتگزار
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
س
-
سبک دلبستگی
نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]
-
سبک دلبستگی ایمن
پیشبینی احساس غربت بر اساس سبکهای دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]
-
سبک دلبستگی ناایمن (اجتنابی
پیشبینی احساس غربت بر اساس سبکهای دلبستگی و ارتباط با همسالان در دانشجویان دختر [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 137-152]
-
سرمایه روانشناختی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
-
سیستمهای مغزی- رفتاری
روابط ساختاری سیستمهای مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]
ش
-
شایستگی اجتماعی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریهی ذهن و کمکطلبی دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی دارای ناتواناییهای یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]
-
شخصیت
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
ع
-
عاطفی
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
-
عزت نفس
نقش سبک دلبستگی در اضطراب اجتماعی با توجه به اثرات میانجی عزت نفس [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 47-66]
-
عزت نفس
بررسی رابطه حمایت خانواده، خودکارآمدی مسیر شغلی و عزت نفس با خودکارآمدی تصمیمگیری مسیر شغلی دانشآموزان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 227-244]
-
عقلانی- هیجانی - رفتاری
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
علائم آسم
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]
-
علایم روانتنی
بررسی استرسزاهای شغلی و ویژگیهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز علایم روانتنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
-
عملکرد تحصیلی و بهزیستی روانشناختی
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]
-
عملکرد درتکالیف نظریهی ذهن
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریهی ذهن و کمکطلبی دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی دارای ناتواناییهای یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]
-
عملــکرد ریاضی
بـررسی رابطه علّی بین خوشبینی، اضطراب امتحان و عملــکرد ریاضی با میانجیگری راهبردهای مقابله صفتی و حالتی امتحان در دانشجویان علوم پایه دانشگاه کردستان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 269-290]
-
عملکرد ریاضی
اثر بخشی راهبرد آموزی مبتنی بر الگوی ویت بر بهبود عملکرد حافظهی فعال و عملکرد ریاضی دانشآموزان دارای حافظهی فعال ضعیف [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 89-110]
ف
-
فعال
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
ک
-
کارکرد تحولی خانواده
طراحی درمان ترکیبی خانواده- محور مبتنی بر مدل تحول یکپارچهی انسان و مقایسهی اثربخشی آن با بازی درمانی فلورتایم بر نشانههای رفتاری کودکان مبتلا به اختلال طیف اوتیسم و استرس والدگری مادران آنها [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 25-46]
-
کلید واژگان: "درمان شناختی رفتاری مادر – کودک"
بررسی اثر درمان شناختی-رفتاری گروهی کودک و مادر- کودک بر اضطراب اجتماعی، عزتنفس و جرأتورزی دانشآموزان پایههای پنجم و ششم شهر اهواز [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 153-170]
-
کمکطلبی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریهی ذهن و کمکطلبی دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی دارای ناتواناییهای یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]
-
کیفیت زندگی
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]
م
-
مداخله شناختی- رفتاری
اثربخشی مداخله شناختی- رفتاری بر کیفیت زندگی و خودکارآمدی پسران 15-10 سال دارای علائم آسم شهر اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 67-88]
-
مدلیابی معادلات ساختاری
روابط ساختاری سیستمهای مغزی- رفتاری و دشواری در تنظیم هیجان با نشانههای اختلال اضطراب فراگیر [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 153-172]
-
مدیریت زمان
رابطه علی مدیریت زمان و حمایت اجتماعی ادراک شده با بهزیستی روانشناختی و عملکرد تحصیلی با میانجیگری تنیدگی تحصیلی و خودکارآمدی تحصیلی در دانشجویان دانشگاه شهید چمران اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 209-226]
-
مصرفکننده
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
-
مقیاس هوش وکسلر کودکان چهار
هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]
-
مهارتهای حل مشکل خانواده
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]
ن
-
ناتواناییهای یادگیری
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر شایستگی اجتماعی، عملکرد در تکالیف نظریهی ذهن و کمکطلبی دانشآموزان پسر دورهی دوم ابتدایی دارای ناتواناییهای یادگیری [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 173-186]
-
نارساخوانی
بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
-
نگرانی
اثربخشی آموزش برنامه رانندگی ایمن بر ادراک ریسک رانندگان موتورسیکلت [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 27-42]
-
نمایه توده بدن
اثربخشی درمان عقلانی- هیجانی- رفتاری بر نمایه توده بدن، خودکارآمدی وزن و تصویر بدن در نوجوانان دختر دارای اضافه وزن [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 75-98]
-
نیازهای اساسی روانشناختی
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
و
-
واقعیت درمانی گروهی
تأثیر واقعیت درمانی نوین گروهی مبتنی بر تئوری انتخاب بر اختلال اضطراب اجتماعی دانشجویان [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 133-152]
-
وفاداری
بررسی رابطه ویژگیهای شخصیتی با رفتار مصرفکننده: مطالعه موردی برند تلفن همراه نوکیا [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 245-268]
-
ویژگیهای شخصیتی
بررسی استرسزاهای شغلی و ویژگیهای شخصیتی به عنوان پیشبینهای بروز علایم روانتنی در کارکنان یک شرکت در اهواز [دوره 22، شماره 1، 1394، صفحه 187-208]
-
ویژگیهای شغل
طراحی و آزمودن الگویی از برخی متغیرهای فردی، شغلی و سازمانی بهعنوان پیشایندهای بهزیستی سازمانی در کارکنان شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 117-136]
ه
-
هنجاریابی
هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]
-
هوش
بررسی تأثیر نوروفیدبک در افزایش عملکرد هوشی و توجه کودکان مبتلا به نارساخوانی [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 1-26]
-
هوش
هنجاریابی آزمون هوشی وکسلر کودکان چهار در استان چهارمحال و بختیاری [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 99-116]
-
هوش هیجانی
اثربخشی آموزش هوش هیجانی بر مهارتهای حل مشکل خانواده در دانشجویان متأهل [دوره 22، شماره 2، 1394، صفحه 189-208]